Miltä kuulostaisi jos tästä eteenpäin:

  • Treenisi kulkisi paremmin heti ensimmäisestä sarjasta eteenpäin?
  • Treenituloksesi olisivat entistä parempia ja kehityksesi nopeampaa?
  • Alkulämmittely ei olisi enää tylsää kuntopyörällä tai crosstrainerilla junnaamista?
  • Riski loukkaantua treeneissä olisi matalampi ja pysyisit paremmassa kunnossa ympäri vuoden?
  • Oppisit käyttämään ja liikuttamaan kehoasi taitavammin ja monipuolisemmin?
  • Lämmittelyiden yhteydessä myös liikkuvuutesi paranisi, joten saat kaksi kärpästä yhdellä kertaa?

Jos kiinnostuit, minulla on sinulle hyviä uutisia. Vieläpä täysin maksuttomia sellaisia. :) 

Nimittäin harvasta asiasta olemme saaneet vuosien saatossa yhtä paljon kiitosta kuin dynaamisista alkulämmittelyistä. Olemme testanneet eri liikevariaatioita kahdeksan vuoden ajan ja yli 40 000 valmennettavamme kanssa ja löytäneet ne parhaat liikkeet, jotka tuottavat sinulle yllä mainitsemani hyödyt sekä treeneihin että arkeen ja ovat myös helposti opittavissa.

Katso alta neljä maksutonta maistiaista dynaamisten alkulämmittelyiden täsmäliikkeistä, kaksi alavartalolle ja kaksi ylävartalolle.

Superkoutsimme Sanna Aro kertoo yksityiskohtaisesti liikkeen suoritustekniikan ja yhdessä Lotan kanssa näyttävät esimerkkitoistot.

HUOM! Videoiden alapuolelta löydät vielä tarkemman ohjeistuksen miten otat nämä käyttöösi.

 

Soturiaskelkyykkykävely, kepillä

Pystypunnerrus, kahvakuulalla, pohja ylös

Askelkyykky, sivulle, korokkeelle, staattinen tai dynaaminen

Olkapään ulkokiertäjien lämmittely

 

Miten näitä sitten kannattaa ottaa käyttöön?

Yksinkertaisin tapa ottaa nämä liikkeet käyttöön on viettää niiden parissa n. 15min ennen varsinaista treeniä, riippumatta siitä treenaatko ulkona, kuntosalilla tai muualla.

Esimerkkilämmittely voisi mennä seuraavasti:

A1. Soturiaskelkyykkykävely, kepillä: 10 toistoa per jalka, lepo 20s

A2. Askelkyykky, sivulle, korokkeelle, 10 toistoa per jalka, lepo 20s

A3. Pystypunnerrus, kahvakuulalla, pohja ylös, 10 toistoa per käsi, lepo 20s

A4. Olkapään ulkokiertäjien lämmittely, 10 toistoa, lepo 60s

Tee näitä liikkeitä yhteensä 3-4 kierrosta numerojärjestyksessä.

Tämän jälkeen voi olla vielä paikallaan tehdä 2-3 lämmittelysarjaa itse varsinaisen treeniohjelman ensimmäisiä liikkeitä ja sitten olet valmis turvalliseen, tehokkaaseen ja tuloksia tuottavaan treeniin.

Näin, ole hyvä.

Jos tuntuu, että haluaisit käyttöösi:

✅ Lisää kokonaisvaltaisia dynaamisia alkulämmittelyliikkeitä
✅ Selkeät treeniohjelmat liikevideoilla ympäri vuoden
✅ Tuloksia tuottavat treeniohjelmat kotiin ja salille (aloittelijat + edistyneet)
✅ Kysy & vastaa -mahdollisuuden valmentajilta suljetussa Facebook-ryhmässä
✅ Mahdollisuuden treenata omassa tahdissa (1-4 kertaa / viikko)
✅ Vertaistukea, innostusta ja inspiraatiota treeneihin
✅ Valmennusapua ja tietoutta myös ravintoon, palautumiseen ja elämäntapoihin
✅ 14vrk rahat takaisin -takuu
✅ Hinta vain 19,90 €/kk

...niin suosittelen lämpimästi liittymään uuteen Optimal Tribe -verkkovalmennukseen ja yhteisöön. Oman matkasi voit aloittaa vaikka heti TÄSTÄ tai klikkaamalla alla olevaa kuvaa, josta löydä lisää tietoa liittymisestä ja hyödyistä.

Tervetuloa, iso joukko heimolaisia ja me valmentajat olemme siellä jo odottamassa. :) -Joni