Webinaaritallenne #2 - Kaisa Jaakkola & Hyvän olon hormonidieetti: Uni

Kaisan Hyvän olon hormonidieetti -kirjassa käsitellään paljon unta. Harvalla asialla saa yhtä paljon parannettua terveyttään kuin riittävällä unella, toisaalta taas vastakkaisesti krooninen univaje laittaa helposti vireystilan nopeaan syöksykierteeseen.

Jos et päässyt langoille livelähetykseen, alla sinulle tallenne. Katsaus uneen oli todella mielenkiintoinen ja ennen kaikkea tuhti! Siltä varalta, että et jaksa katsoa koko reilun puolentoista tunnin mittaista lähetystä, tein tuonne alas sinulle sisällysluettelon. Sen avulla voit kelata sinua eniten kiinnostaviin kysymyksiin.

Jos Kaisan kirjan opit tuntuvat itselle tärkeiltä ja haluaisit viedä ne käytäntöön, suosittelemme lämpimästi kahdeksan viikon Hyvän olon hormonidieetti -verkkokurssia. Aloitamme jälleen 19.9.2016 ja voit ilmoittautua ennakkolistalle TÄÄLTÄ niin aloitus ei pääse menemään ohi. :)


Klikkaa kuvaa alta ja ilmoittaudu mukaan valmennukseen!


  • 00:00: Kertausta edellisestä webinaarista ja pohjustusta
  • 9:35: Mikä on Hyvän olon hormonidieetti?
  • 15:30: Fyysisen hyvinvoinnin kulmakivet
  • 23:00: Unesta ja miten nukkuisit paremmin?
  • 29:50: Univaje, kalorit ja laihtuminen
  • 37:10: Sopiva unen määrä?
  • 41:30: Hyödynnä kortisolin luonnollista rytmiä
  • 46:00: Case-esimerkki & Firstbeat-analyysi
  • 51:00: Miten valmistelet hyvää unta?
  • 55:40: Ruudut pois ennen nukkumaanmenoa
  • 59:10: Miten sitä mieltä sitten rauhoitetaan?
  • 1:03:30: Oletko stressaantunut mutta et vain tiedä sitä?
  • 1:06:30: Mindfulness- ja hengitysharjoitus
  • 1:16:10: MIllaisella ruoalla voi houkutella hyvää unta?
  • 1:19:08: Magnesiumista
  • 1:25:00: Kuuntelijakysymyksiä: Yliväsymys?
  • 1:28:15: Kuuntelijakysymyksiä: Laihtumista tukevia hiilihydraatteja?
  • 1:30:30: Kuuntelijakysymyksiä: Miten vuorotyöläinen voi parantaa unenlaatua?
  • 1:38:25: Kuuntelijakysymys: Miten nopeasti pitäisi nähdä parannuksia unenlaadussa?
  • 1:40:00: Loppufiilistelyt, joogasta, verkkokurssista yms.