Oikotie kiinnostaa mutta mitä kaikkea se sisältää?

Oikotie Optimaaliin -valmennus hyrskähti käyntiin maanantaina. Tänä aamuna tuuppasin kaikille innokkaille treeniohjelmat, joten liikkelle lähdetään täydellä höyryllä! 

Puhelin soi ja sähköpostia satelee valmennuksen sisällöstä, joten ajattelin ensimmäistä kertaa avata näin otsikkotasolla mitä kaikkea valmennus ainakin sisältää. Näin sinun ei tarvitse ostaa sikaa säkissä. :)

Kuitenkin kaikkia näitä läpikäytäviä asioita tärkeämpi on tiivistys mihin koko valmennus tähtää: "pehmeään laskuun kohti terveellistä elämää". Jos sinulla on paljon muutakin tekemistä kuin treenata ja syödä ja hektisessä arjessa riittää kestettävää niin silloin OO on varmastikin sinulle oikea valinta. Pyritään siis ennen kaikkea opettamaan ajattelemaan itse mikä juuri sinulle on parasta missäkin kohtaa elämää niin treenin, ravinnon kuin muidenkin elämäntapojen saralla.

Jos alla oleva lista tuntuu ylivoimaisen suurelta omaksuttavaksi, muistathan, että meillä on koko kuusi kuukautta aikaa yhdessä käydä läpi jokainen kohta pala kerrallaan. Lisäksi sinulla on etuna, että voit tutustua aiheisiin juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii ja valmentajamme vastaavat jokaiseen askarruttavaan kysymykseen.

Tässä otsikot viikkotehtäviin ja tapoihin, jotka johdattavat sinut terveellisemmän elämän, lisääntyneen energian ja kohentuneen peilikuvan äärelle mikäli se ei tänään miellytä silmää:

  • 60min BioSignature-valmennustapaaminen ilmaiseksi jokaiselle osallistujalle (onnistuu Tampereella, Helsingissä ja Turussa)
  • 6kpl tehokasta treeniohjelmaa kuntosalille (rasvanpoltto, lihasmassa, voimatasot)
  • 4kpl kehonpainotreeniohjelmaa kotiin ja hektiseen arkeen
  • Tavoitteiden asettaminen
  • Proteiinipitoinen aamupala ja kalaöljy
  • Tapojen seuranta
  • Fyysisen hyvinvoinnin kartoitus ja elämänpyörä
  • Optimaalisen ravinnon periaatteet
  • Mikä on ravitsemuksellinen ikäsi?
  • Hyvä ruoansulatus on terveyden perusta
  • Nuku kahdeksan tuntia yössä
  • Unen merkitys ja kuinka sitä parannetaan
  • Keittiön muuttumisleikki
  • 21 Superruokaa
  • Treenaatko riittävän kovaa?
  • Syö säännöllisesti 2-4 tunnin välein
  • Kolme esimerkkipäivää ravinnosta
  • Miksi painoharjoittelua?
  • Palautumisjuoma
  • Syö proteiinia jokaisella aterialla
  • Suunnittele omia aterioita
  • Lisälukemista proteiinista
  • Opettele epäonnistumaan
  • Vesi ja juominen
  • Syö kasviksia jokaisella aterialla
  • Kasvikset ja happoemästasapaino
  • Temposta lisää tehoa treeniin
  • Syö hitaasti ja sopivaan kyyläisyyteen
  • Erilaiset treenityylit
  • Elämän erikoistilanteet ja stressinhallinta
  • Stressikartoitus
  • Ajoita ja huomioi hiilihydraatit
  • Hiljenny ja rentoudu
  • Rasvat tasapainoon
  • Flow, motivaatio ja seuraavat tavoitteet
  • Syö riittävästi luonnollisia rasvoja
  • Pidä ruokapäiväkirjaa
  • Hoida vatsaa ja kokeile gluteenitonta
  • Ruokayliherkkyydet ja -allergiat
  • Kontrolloi ympäristöäsi ja ruokailutottumuksiasi
  • Syö aitoa ruokaa
  • Sisäiset uskomukset
  • Sisäinen puhe
  • Pikkuisen paremmin filosofia
  • Pidä hauskaa
  • Aarrekartta

Toivottavasti tämä listaus auttoi helpottamaan valmennukseen lähtemistä. Valmennukseen pääsee vielä tämän viikon ajan (28.9. asti) mukaan. Oman paikkasi voit lunastaa klikkaamalla alla olevaa kuvaa. Nähdään siellä! :)